Har du vad som krävs för att vinna Philips Grooming Awards 2013?

oktober 1, 2013

Som en enkel hyllning till alla män med skägg, skäggstubb eller mustasch lanserar Philips just nu "Grooming Awards 2013". I potten ligger en resa för två för 4.000 Euro till Amsterdam!

Hur går det till då? Det är hur enkelt som helst, bara

• att anmäla sig på vår Facebook-sida,
  • ladda upp en bild på dig själv (eller någon annan om du är riktigt snäll…)
  • och sedan se till att så många som möjligt röstar (helst då på dig, så klart).

Men tävlingen pågår bara fram till 13 oktober 2013, faktiskt har den redan dragit igång. Så skynda skynda!

Och för dig som inte törs delta (ännu) rekommenderar vi våra två måsten för skäggfantaster: Rakapparaten Philips SensoTouch 3D inklusive skäggtrimmer och rykande färska laserstyrda skäggtrimmern Philips BeardTrimmer 9000.

Lycka till!

För mer information, välkommen att kontakta:

Käthryn Cars, Kommunikationschef Philips Norden
Tel:  +46 708 32 20 22
E-mail: kathryn.cars@philips.com

Royal Philips, Holland (NYSE: PHG, AEX: PHI), är ett företag inom hälsa och välbefinnande som fokuserar på att förbättra människors liv genom innovationer inom hälsa, livsstil och ljus. Huvudkontoret ligger i Holland och Philips har 115 000 anställda i mer än 100 länder. Med en försäljning på 24,8 miljarder euro 2012, är företaget marknadsledande inom hjärt- och akutvård samt vård i hemmet, energieffektiva nya ljuslösningar såväl som rakning och grooming för män, och tandvård. Nyheter från Philips se www.philips.se/press