Consumer
Produkter
Wake-up Light

Wake-up Light

Används med en iPhone-app HF3550/01

Felsökning

Wake-up Light svarar inte

Om Philips Wake-up Light inte svarar när du försöker ställa in olika funktioner kan du prova att koppla ur den och sedan sätta i kontakten igen.

Rätt programvara:

Se till att du har installerat den senaste
versionen av Philips Wake-up Light-appen, version 1.0.11.

Rätt adapter:

Om du använder en adapter för att få Philips Wake-up Light att fungera på iPhone5 eller iPod touch 5, ska du se till att du använder den officiella Apple 30-9-stiftskontakten som finns att köpa via Apple. Om du använder en inofficiell Apple-adapter kan du ladda, men inte ställa in några funktioner.

Är problemet inte löst?

Om ovanstående lösningar inte har löst problemet, kontaktar du kundtjänst i ditt land.

Informationen på den här sidan gäller för följande modeller: HF3550/01 .

Är detta inte det du söker efter?