Enkel och effektiv strykning med Philips Steamers

mars 31, 2016

Philips revolutionerar den svenska marknaden med steamers som gör det enkelt att få till strykningen utan krångel med strykbräda. Nu breddas utbudet till att även inkludera en stående steamer, Philips Clear Touch.

Philips Steam n Go 2-in 1

Philips Steam n Go 2-in-1 är en handsteamer, enkel att ta med sig och perfekt för den som är på resande fot eller vill fräscha upp sina kläder enkelt och snabbt. Med Philips Steam n Go 2-in-1 behövs ingen strykbräda och steamern är enkel att plocka fram då det behövs. Ångan avlägsnar lukt, veck och bakterier och är idealisk att använda på skira och ömtåliga kläder, som annars hänger kvar i garderoben.

Philips ClearTouch

Philips ClearTouch är en stående steamer som med sin kraftfulla ånga avlägsnar veck, lukt och bakterier effektivt och snabbt från annars svårstrukna och ömtåliga plagg. Den nya ergonomiska designen gör att du på ett enkelt och säkert sätt kan fräscha upp alla kläder i garderoben. Philips Clear Touch har även en låsbar hänglåsfunktion som ger stabilitet under strykningen.

För mer information om kampanjen, vänligen kontakta:

Anna Ekström

Assefa Communication

E-mail: anna@assefa.se

Royal Philips, Holland (NYSE: PHG, AEX: PHIA), är ett företag inom hälsa och välbefinnande som fokuserar på att förbättra människors liv genom innovationer inom Healthcare, Consumer Lifestyle och Lighting. Philips, med huvudkontor i Holland, hade 2015 en försäljning på 24,2 miljarder euro, cirka 104 000 anställda och försäljning och tjänster i mer än 100 länder. Företaget är ledande inom hjärt- och akutvård samt vård i hemmet, energieffektiva belysningslösningar och nya användsningsområden för belysning, såväl som rakning och grooming för män, och tandvård. Nyheter från Philips återfinns på www.philips.se/press.