0

Kundvagn

Just nu finns det inga artiklar i kundvagnen.

    Philips support

    Jag kan inte öppna locket på min SENSEO® kaffemaskin

    Publicerad på 14 November 2023
    En tilltäppt kapselhållare kan få locket till din SENSEO® kaffemaskin att fastna. Använd de här stegen för att försöka öppna locket på maskinen.
    Följ dessa steg för att ta bort och rengöra kapselhållaren:
    1. Stäng av SENSEO®-kaffemaskinen.
    2. Dra upp spaken så långt det går och vänta i 24 timmar innan du öppnar locket igen. Du måste eventuellt använda ganska mycket kraft. 
    3. Ta bort kapselhållaren.
    4. Rengör silen i mitten av kapselhållaren med en borste eller i diskmaskinen.
    För att förhindra att det här händer igen ska du se till att regelbundet avkalka din SENSEO®-kaffemaskin med kapselhållaren på plats.

    Om det här inte löste problemet kontaktar du oss.
    Rengör SENSEO-kapselhållaren
    Letar du efter något annat?

    Upptäck alla alternativ för Philips support

    Vår webbplats visas bäst i senaste versionen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.