Consumer
Produkter

Avent uGrow-app för friskt barn

Android och iOS SCD888/26

Vanliga frågor

Varför behöver jag ett konto för Philips Avent uGrow-appen?

När du använder Philips Avent uGrow-appen ber vi dig att skapa ett konto. Läs mer om varför och fördelarna med att ha ett konto.

Fullständig tillgång till uGrow-appens funktioner

Du måste skapa ett konto för att få full tillgång till funktionerna i uGrow-appen och dina anslutna Philips-enheter. Ditt konto används för att skicka ett välkomstmeddelande per e-post, bekräfta ditt användarnamn och lösenord, kommunicera med dig i samband med frågor och skicka andra servicerelaterade meddelanden. Kolla alltid i skräpposten eftersom e-postmeddelandena ibland hamnar där. Detta kan t.ex. vara aktuellt om våra tjänster tillfälligt ligger nere vid underhållsarbeten. Genom att skapa ett konto kan du även enkelt registrera köp från Philips med samma information.
Förutom det lagras dina data säkert i molnet, så att du kan få åtkomst till dem från ditt konto på vilken telefon som helst.

Informationen på den här sidan gäller för följande modeller: SCD888/26 .

Är detta inte det du söker efter?

Har vi besvarat din fråga?

Om inte, kontakta oss.