Consumer
Produkter
Avent uGrow-app för friskt barn

Avent uGrow-app för friskt barn

Android och iOS SCD888/26

Vanliga frågor

Hur tar jag bort mitt konto eller mina data i Philips Avent uGrow-appen?

Det finns olika sätt att ta bort eller ändra ditt konto eller data i Philips Avent uGrow-appen. Följ bara de här enkla stegen för att ändra dina data.

Informera oss

Du kan när som helst ta bort ditt konto eller din åtkomst till uGrow-appen, eller redigera eller ta bort personliga uppgifter. I sådant fall ska du skicka ett e-postmeddelande till privacy@philips.com och informera oss om vilka av följande åtgärder du vill utföra:

Åtkomst

Du har möjlighet att få åtkomst till din personliga information när som helst.

Gör en ändring

Du kan när som helst ändra dina personliga information.

Invändning

Du kan när som helst begära att din personliga information inte längre ska användas.

Frågor eller klagomål

Du kan när som helst kontakta oss med frågor, klagomål, bekymmer eller förslag.

Återkallande av medgivande

Du kan utan problem återkalla ditt medgivande. Du kan till exempel välja att inte längre ta del av vår marknadsföring genom att trycka på knappen ”unsubscribe” (avsluta prenumerationen) längst ned i alla e-postmeddelanden som skickas till dig.

Ta bort

Du kan när som helst begära att dina personliga uppgifter eller ditt konto i uGrow-appen raderas.

Informationen på den här sidan gäller för följande modeller: SCD888/26 .

Är detta inte det du söker efter?

Har vi besvarat din fråga?

Om inte, kontakta oss.