Consumer
Produkter
Avent uGrow-app för friskt barn

Avent uGrow-app för friskt barn

Android och iOS SCD888/26

Felsökning

Det finns inget anpassat innehåll i min tidslinje i Avent uGrow-appen.

Om du inte ser några anpassade artiklar i din tidslinje i Philips Avent uGrow-appen kan det finnas en enkel lösning. Ta reda på hur du kan lösa problemet själv.

Mata in data i uGrow-appen

Det kan vara så att du inte har matat in tillräckligt med data i spårningssystemet för att en artikel ska genereras. Vi rekommenderar att du regelbundet lägger till information i ditt spårningssystem. Ju mer information som matas in desto mer anpassat innehåll får du tillgång till.

Använd uGrow-appen online

För att få anpassade artiklar ska du använda uGrow-appen online. Se till att du är ansluten till internet.

Informationen på den här sidan gäller för följande modeller: SCD888/26 .

Är detta inte det du söker efter?

Har vi besvarat din fråga?

Om inte, kontakta oss.