0

Kundvagn

Just nu finns det inga artiklar i kundvagnen.

    Philips support

    Min Philips Wake-Up Light aktiveras inte

    Publicerad på 2021-12-15
    Om Philips Wake-Up Light inte aktiveras eller svarar kan du prova vårt felsökningstips nedan för att åtgärda problemet.
    Beroende på vilken modell av Wake-Up Light du har kan det finnas några olika alternativ för hur du aktiverar Wake-Up Light. Vissa modeller har en lampknapp, medan andra även använder radioknappen för att aktivera. Om du trycker på knappen för länge eller för hårt kommer Wake-Up Light inte att svara. Tryck kort och försiktigt på knappen för att aktivera Wake-Up Light. 
    Om Wake-Up Light inte svarar kan du även prova att återställa den.

    Du kan prova att återställa Wake-Up Light genom att föra in en nål på baksidan av enheten och trycka på återställningsknappen. 

    Om du har provat ovanstående råd men Wake-Up Light fortfarande inte aktiveras kan du kontakta oss för ytterligare hjälp.  
    SmartSleep-återställningsknapp
    Steg 1. Håll larm 1 intryckt i fem sekunder.
    Steg 2. Håll ”ljus på” intryckt i fem sekunder.
    Steg 3. Håll ”FM-radio på” intryckt i fem sekunder.
     
    Letar du efter något annat?

    Upptäck alla alternativ för Philips support

    Vår webbplats visas bäst i senaste versionen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.