0

Kundvagn

Just nu finns det inga artiklar i kundvagnen.

    Philips support

    Ibland kraschar appen under natten och larmet fungerar inte ordentligt på morgonen. Vad ska jag göra?

    Publicerad på 2017-02-03

    För att kunna fortsätta använda Wake-up Light ska du se till att du har iOS8, iOS7 eller iOS6 och den senaste Philips Wake-up Light-appversionen 1.0.11 installerad.

    Installera om appen om problemet kvarstår

    Ta först bort appen från din iPhone/iPod touch genom att hålla ned Wake-up Light-ikonen tills “X”-markeringen visas på ikonen. Tryck på “X”-markeringen och bekräfta att du vill ta bort appen. Installera sedan om appen från App Store.

    Informationen på den här sidan gäller för följande modeller: HF3550/01 .

    Letar du efter något annat?

    Upptäck alla alternativ för Philips support

    Vår webbplats visas bäst i senaste versionen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.