Consumer
Produkter
PulseRelief Trådlös smärtlindring med TENS- teknologi

PulseRelief Trådlös smärtlindring med TENS- teknologi

App-kontrollerad, 15 TENS- och 5 EMS-program, 60 intensitetsnivåer, Kompatibel med iOS & Android PR3840/00

Felsökning

Philips-behandlingsappen parkopplas inte.

Det kan finnas flera anledningar till varför Philips-behandlingsappen inte går att parkoppla med PulseRelief. Se här hur du kan göra för att lösa problemet själv.

Felsökning

  • Det finns det ingen anslutning eftersom PulseRelief-enheten är avstängd. Kontrollera att PulseRelief-enheten är påslagen. Behandlingens statusindikator blinkar grönt när PulseRelief-enheten är påslagen och i standbyläge. Om PulseRelief-enheten är avstängd trycker du på på/av-knappen och slår på den.
  • Det finns det ingen anslutning eftersom PulseRelief-enhetens batteri är tomt. Ladda PulseRelief-enheten (se avsnittet Förberedelser inför användning).
  • Smartenheten är på för långt avstånd från PulseRelief-enheten. Flytta telefonen/surfplattan närmare PulseRelief-enheten.
  • PulseRelief-enheten kan vara trasig. Kontakta Philips kundtjänst.

Informationen på den här sidan gäller för följande modeller: PR3840/00 .

Är detta inte det du söker efter?

Har vi besvarat din fråga?

Om inte, kontakta oss.