0

Kundvagn

Just nu finns det inga artiklar i kundvagnen.

    Philips support

    Min Philips luftrenare slås inte på

    Publicerad på 04 April 2023

    Om din Philips luftrenare inte slås på, läs vidare om vad du kan göra för att lösa problemet.

    Obs! Det här avsnittet gäller endast luftrenare med skärm.

    När filtrets varningsstatus visar filterkoden innebär det att filtret behöver bytas ut, och din luftrenare kommer inte att fungera förrän det är gjort.

    För att lösa det ska du byta ut motsvarande filter och återställa filtrets räknare för förbrukningstid.

    Om filtren är inte korrekt placerade kan det hända att din luftrenare inte slås på.

    Se till att filtren är korrekt placerade enligt instruktionerna i användarhandboken för din luftrenare.

    Återställ eller stäng av timern. I de flesta luftrenare från Philips kan du göra detta genom att trycka på knappen med en timerikon. Kontrollera i användarhandbokens anvisningar vad som gäller för din specifika luftrenare.

    Kontrollera om din luftrenares nätsladd är ordentligt isatt i vägguttaget.

    Prova ett annat eluttag eller kolla väggströmbrytaren.

    Allt ovan är kontrollerat men den slås fortfarande inte på.

    Om så är fallet, rekommenderar vi dig att kontakta oss.

    Kontakta Philips

    Vi hjälper gärna till

    Letar du efter något annat?

    Upptäck alla alternativ för Philips support

    Vår webbplats visas bäst i senaste versionen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.