0

Kundvagn

Just nu finns det inga artiklar i kundvagnen.

    Philips support

    Jag hittade inte några digitala kanaler efter att jag installerat om alla TV-kanaler med hjälp av menyn för installation första gången.

    Publicerad på 2019-10-05
    • Om TV:n var i analogt läge när du utförde en kanalsökning från menyn för installation första gången kommer digitala kanaler inte att lagras i TV:ns minne.

    • För att du ska kunna ta emot både analoga och digitala kanaler måste du se till att TV:n är i digitalt läge innan du trycker på knappen MENU på TV:n för att starta förstagångsinstallationen.

    • I digitalt läge skannas och lagras både analoga och digitala kanaler i TV:ns minne.

    Obs! Om TV:n är i analogt läge trycker du på knappen A/D på fjärrkontrollen för att växla TV:n till digitalt läge.

    Informationen på den här sidan gäller för följande modeller: 37PFL3512D/12 , 26PFL3512D/12 , 32PFL3512D/12 , 42PFL3512D/12 , 42PFL7782D/12 , 32PFL7782D/12 , 32PFL7772D/12 , 52PFL7762D/12 , 42PFL7982D/12 , 32PFL7762D/12 , 47PFL5522D/12 , 42PFL7962D/12 , 42PFL7762D/12 , 32PFL7962D/12 , 19PFL5522D/12 , 23PFL5522D/12 , 19PFL5602D/12 , 20PFL5522D/12 , 50PFP5532D/12 , 37PFL7662D/12 , 42PFL7682D/12 , 42PFP5532D/12 , 26PFL5522D/12 , 47PFL7642D/12 , 37PFL5522D/12 , 26PFL7532D/12 , 42PFL7662D/12 , 32PFL5522D/12 , 42PFL5522D/12 . Klicka här för att visa fler produktnummer Klicka här för att visa färre produktnummer

    Kontakta Philips

    Vi hjälper gärna till

    Letar du efter något annat?

    Upptäck alla alternativ för Philips support

    Vår webbplats visas bäst i senaste versionen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.