Se till att du har den senaste versionen av Air+-appen. Uppdatera appen via Google Play Store eller iOS App Store på din smarttelefon eller surfplatta.
Om du inte kan ansluta Air+-appen till Philips SmartPro-roboten kan det bero på flera saker. Upptäck hur du enkelt kan lösa det nedan.
Se till att du har den senaste versionen av Air+-appen. Uppdatera appen via Google Play Store eller iOS App Store på din smarttelefon eller surfplatta.
Se till att din Philips SmartPro-robot befinner sig nära routern så att den får en stark Wi-Fi-signal.
Se till att Wi-Fi-routern är påslagen och kompatibel. Philips SmartPro-roboten är kompatibel med 802.11 b/g/n Wi-Fi-nätverket (2,4 GHz) men är inte kompatibel med 802.11a Wi-Fi-nätverket (5 GHz).
Obs!
Du alltid kan starta en rengöring med Philips-roboten utan Air+-appen. Tryck på på/av-knappen på enhetens ovansida för att starta en vanlig rengöring.
Löste de här stegen inte problemet? Kontakta oss för att få ytterligare hjälp.