1
Produkter

Robotdammsugare

Uppkopplad robotdammsugare, Schemalägg städningen, TriActive XL - extra brett munstycke, Virtuell vägg FC8832/01

Felsökning

Jag har anslutningsproblem t. Philips SmartPro-roboten

Om du inte kan ansluta SmartPro-appen till Philips SmartPro-roboten kan det bero på flera saker. Upptäck hur du enkelt kan lösa det nedan.

Uppdatera till den senaste versionen av SmartPro-appen

Se till att du har den senaste versionen av SmartPro-appen. Uppdatera appen via Google Play Store eller iOS App Store på din smarttelefon eller surfplatta.

Placera Philips SmartPro-roboten nära Wi-Fi-routern

Se till att din Philips SmartPro-robot befinner sig nära routern så att den får en stark Wi-Fi-signal.

Se till att Wi-Fi-nätverket är kompatibelt

Se till att Wi-Fi-routern är påslagen och kompatibel. Philips SmartPro-roboten är kompatibel med 802.11 b/g/n Wi-Fi-nätverket (2,4 GHz) men är inte kompatibel med 802.11a Wi-Fi-nätverket (5 GHz).

Obs!

Du alltid kan starta en rengöring med Philips-roboten utan SmartPro-appen. Tryck på på/av-knappen på enhetens ovansida för att starta en vanlig rengöring.

Löste de här stegen inte problemet? Kontakta oss för att få ytterligare hjälp.

Informationen på den här sidan gäller för följande modeller: FC8832/01 .

Är detta inte det du söker efter?

Har vi besvarat din fråga?

Om inte, kontakta oss.