0

Kundvagn

Just nu finns det inga artiklar i kundvagnen.

    Philips support

    Min Philips SoupMaker fungerar inte när den är ansluten

    Publicerad på 29 March 2023

    Om din Philips SoupMaker inte fungerar kan det ha flera olika orsaker. Se nedan hur du själv kan lösa problemet.

    Skär ingredienserna i små bitar och tina dem helt. När ingredienserna är för stora eller frysta kanske SoupMakern inte fungerar.

    Ta bort ingredienser och se till att ingredienserna fördelas ut jämnt över botten på kannan. Din SoupMaker kanske inte fungerar ordentligt om MAX-nivån överskrids.

    Stäng locket ordentligt i bottenplattan.

    Din SoupMaker kan sluta fungera när det händer. Ta bort några av ingredienserna och starta om programmet efter 10 minuter.

    Kontakta Philips

    Vi hjälper gärna till

    Letar du efter något annat?

    Upptäck alla alternativ för Philips support

    Vår webbplats visas bäst i senaste versionen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.