0

Kundvagn

Just nu finns det inga artiklar i kundvagnen.

    Philips support

    Jag kan inte ansluta routern till min Philips SmartPro-robot

    Publicerad på 2021-06-20

    Om du har en Allied Telesis AT-WR2304n-router, kan det hända att det i vissa fall inte går att göra en anslutning till en Philips SmartPro-ansluten robot när du befinner dig utanför hemmet eller när du inte är ansluten till ditt lokala Wi-Fi-nätverk. Se här hur du själv kan lösa problemet.

    Ändra inställningarna i Allied Telesis-routern, som beskrivs i följande steg, så kan du lösa problemet:

    1. Öppna panelen för nätverkskonfiguration för routern
      Läs användarhandboken till Allied Telesis AT=WR2304n om hur du kommer åt panelen för nätverkskonfiguration.

    2. Öppna menyn för avancerade inställningar i fönstret för nätverkskonfiguration.

    3. Kontrollera att IPSEC-protokollet är aktiverat på fliken ALG.

    4. Kontrollera att UPnP är aktiverad på fliken UPnP.

    När du har tillämpat inställningarna ska du kunna ansluta till den SmartPro-anslutna roboten när du befinner dig utanför hemmet eller när du inte är ansluten till ditt lokala Wi-Fi-nätverk.
    När du använder roboten hemma (när du är ansluten med din smartphone till ditt lokala WiFi-nätverk) påverkas den inte om du ändrar de här inställningarna.

    Letar du efter något annat?

    Upptäck alla alternativ för Philips support

    Vår webbplats visas bäst i senaste versionen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.