1
0

Kundvagn

Just nu finns det inga artiklar i kundvagnen.

    • Fördelar med Philips Shop

    • 30 dagars returgaranti

    • 2 års garanti

    Produkter

    Robotdammsugare

    Uppkopplad robotdammsugare, Schemalägg städningen, TriActive XL - extra brett munstycke, Virtuell vägg FC8832/01

    Felsökning

    Jag kan inte ansluta routern till min Philips SmartPro-robot

    Om du har en Allied Telesis AT-WR2304n-router, kan det hända att det i vissa fall inte går att göra en anslutning till en Philips SmartPro-ansluten robot när du befinner dig utanför hemmet eller när du inte är ansluten till ditt lokala Wi-Fi-nätverk. Se här hur du själv kan lösa problemet.

    Routerns inställningar inte är rätt konfigurerade för att ansluta till roboten

    Ändra inställningarna i Allied Telesis-routern, som beskrivs i följande steg, så kan du lösa problemet:

    1. Öppna panelen för nätverkskonfiguration för routern
      Läs användarhandboken till Allied Telesis AT=WR2304n om hur du kommer åt panelen för nätverkskonfiguration.

    2. Öppna menyn för avancerade inställningar i fönstret för nätverkskonfiguration.

    3. Kontrollera att IPSEC-protokollet är aktiverat på fliken ALG.

    4. Kontrollera att UPnP är aktiverad på fliken UPnP.

    När du har tillämpat inställningarna ska du kunna ansluta till den SmartPro-anslutna roboten när du befinner dig utanför hemmet eller när du inte är ansluten till ditt lokala Wi-Fi-nätverk.
    När du använder roboten hemma (när du är ansluten med din smartphone till ditt lokala WiFi-nätverk) påverkas den inte om du ändrar de här inställningarna.

    Informationen på den här sidan gäller för följande modeller: FC8832/01 .

    Är detta inte det du söker efter?

    Har vi besvarat din fråga?

    Om inte, kontakta oss.