Om den här varningslampan blinkar orange måste AquaClean-vattenfiltret installeras eller bytas och aktiveras. När den är installerad och fungerar lyser lampan blått.
Detaljerade stegvisa anvisningar om hur du avkalkar maskinen finns i användarhandboken och i självstudievideon nedan.
Wi-Fi-lampan är släckt
– Kaffemaskinen är inte ansluten till ditt Wi-Fi-nätverk (ingen första Wi-Fi-konfiguration har gjorts hittills).
– Maskinens Wi-Fi-anslutning är avstängd.
– Wi-Fi-anslutningen i hemmet fungerar inte som den ska.
– Anslutningen till ditt Wi-Fi-nätverk har försvunnit, t.ex. på grund av att routern har ändrats eller att nätverksnamnet eller nätverkslösenordet har ändrats.
– Avståndet mellan kaffemaskinen och routern är för stort.
Wi-Fi-lampan lyser
– Wi-Fi-konfigurationen har slutförts och kaffemaskinen är ansluten till Wi-Fi-nätverket.
Wi-Fi-lampan fortsätter att lysa när jag har stängt av maskinen
– För att göra det möjligt att få uppdateringar måste Wi-Fi-modulen vara tillgänglig och därför förblir Wi-Fi-lampan tänd.
Wi-Fi-lampan blinkar
– Kaffemaskinen är i installationsläge under Wi-Fi-installationen. Knapparna på kaffemaskinen är inaktiva.
– Om maskinen redan är ansluten är den blinkande lampan en indikation på att kaffemaskinen håller på att återansluta till Wi-Fi-nätverket.
– Om maskinen är ansluten till Wi-Fi-nätverket är den långsamt blinkande lampan en indikation på att kaffemaskinen uppdaterar den inbyggda programvaran. Den här uppdateringen kan ta flera minuter och under den här tiden går det inte att använda kaffemaskinen.