1
0

Kundvagn

Just nu finns det inga artiklar i kundvagnen.

    Produkter

    Få exakt den support du behöver
    Letar du efter en särskild lösning för din produkt?

    Min Philips Airfryer slås inte på

    Om din Philips Airfryer inte slås på ska du läsa våra felsökningsråd nedan för att åtgärda problemet själv.

    Ingen tid har ställts in eller är tillagningstiden för kort (analog Airfryer)

    • Ställ in den analoga timern på önskad tillagningstid. 
    • Om den önskade tillagningstiden är kortare än 10 minuter vrider du timern till cirka 15 minuter och vrider sedan tillbaka den till önskad tillagningstid.
    Play Pause

    Lådan är inte helt stängd

    Se till att lådan är helt stängd. Om lådan inte stängs helt inaktiveras inte omkopplaren för matkärlsdetektering och enheten värms därför inte upp.

    För många apparater är inkopplade i samma uttag

    Om för många apparater är anslutna till samma uttag kanske din Philips Airfryer inte fungerar. Koppla ur de andra apparaterna eller använd ett annat uttag.

    Kontakten är inte ordentligt isatt i uttaget

    Kontrollera att kontakten till din Airfryer är korrekt isatt i uttaget. För analoga enheter kan det hända att timern tickar, men enheten värms inte upp. Om så är fallet ska du kontrollera att kontakten till din Airfryer är ordentligt isatt i uttaget.

    Om ovanstående lösningar inte åtgärdar problemet ska du kontakta vår kundtjänst för att få mer hjälp.