0

Kundvagn

Just nu finns det inga artiklar i kundvagnen.

    Philips support

    Jag hittade inte några digitala kanaler efter att jag installerat om alla TV-kanaler med hjälp av menyn för installation första gången.

    Publicerad på 2019-10-05
    • Om TV:n var i analogt läge när du utförde en kanalsökning från menyn för installation första gången kommer digitala kanaler inte att lagras i TV:ns minne.

    • För att du ska kunna ta emot både analoga och digitala kanaler måste du se till att TV:n är i digitalt läge innan du trycker på knappen MENU på TV:n för att starta förstagångsinstallationen.

    • I digitalt läge skannas och lagras både analoga och digitala kanaler i TV:ns minne.

    Obs! Om TV:n är i analogt läge trycker du på knappen A/D på fjärrkontrollen för att växla TV:n till digitalt läge.

    Kontakta Philips

    Vi hjälper gärna till

    Kontakta Philips

    Vi hjälper gärna till

    Letar du efter något annat?

    Upptäck alla alternativ för Philips support

    Vår webbplats visas bäst i senaste versionen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.