1
0

Kundvagn

Just nu finns det inga artiklar i kundvagnen.

    Philips support

    Jag kan inte ansluta min Philips luftrenare efter parkoppling

    Publicerad på 2021-07-04

    Om du inte kan ansluta Philips luftrenare när parkopplingen är klar kan det ha flera olika orsaker. Se nedan hur du själv kan lösa problemet.

    En gammal version av Smart-appen är installerad

    Se till att den senaste versionen av Smart-appen har installerats.

    Smarttelefonen och luftrenaren finns i olika nätverk

    Kontrollera att luftrenaren och smarttelefonen finns i samma routernätverk.

    Parkopplingen lyckades inte helt och hållet

    Ta bort den aktuella parkopplade enheten och försök parkoppla den igen.

    Nätverket är instabilt

    Se till att nätverket du använder är stabilt.

    Kontakta Philips

    Vi hjälper gärna till

    Letar du efter något annat?

    Upptäck alla alternativ för Philips support

    Vår webbplats visas bäst i senaste versionen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.