0

Kundvagn

Just nu finns det inga artiklar i kundvagnen.

    Philips support

    Min trådlösa Philips SpeedPro Max visar en felkod

    Publicerad på 27 oktober 2022
    Läs vidare för att ta reda på vad felkoderna på din trådlösa Philips SpeedPro Max-dammsugare innebär.
    Felkoden E4 (den kan se ut som h3 om du tittar på displayen upp och ned) innebär att rullborsten på den trådlösa Philips SpeedPro Max-dammsugaren blockeras.

    Åtgärda det genom att stänga av den sladdlösa dammsugaren, kontrollera rullborsten och ta bort eventuella hinder som hår, ludd, smuts eller damm. För att åtgärda detta stänger du av den sladdlösa dammsugaren, kontrollerar rullborsten och tar bort eventuella hinder som hår, ludd, smuts eller damm.

    Du kan göra detta genom att följa dessa steg: 

    1. Ta bort borsten med Easy-knappen. 

    1. Dra ut eventuella trådar för hand. 

    Tips! Klipp av alla trassliga trådar med en sax (se bild A nedan).

    1. Snäpp tillbaka den på plats. 


    Kontakta oss för att få mer hjälp om felkoden fortfarande visas efter att rullborsten har rengjorts.

    Felkoden E6 (den kan se ut som 93 när du tittar på den upp och ned) betyder att ingen ström passerar genom adaptern på den trådlösa Philips SpeedPro Max-dammsugaren.

    För att åtgärda det här problemet kontrollerar du att adaptern till den sladdlösa dammsugaren är ordentligt isatt i vägguttaget och att laddningsskivan (magneten) är korrekt ansluten. Kontakta oss om apparaten inte fungerar.
     
    Philips SpeedPro Max-dammsugare, felkod E6
    Felkoden E7 (eller L3 upp och ned) anger att fel adapter används. Se till att du endast använder den adapter som ursprungligen levererades med den sladdlösa dammsugaren. Om rätt adapter inte fungerar kontaktar du oss.
     
    Philips SpeedPro Max-dammsugare, felkod E7
    En SE-felkod (eller 5E eller 35 om du tittar på den upp och ned) kan orsakas av flera anledningar.  

    Du kan först kontrollera om din Philips Cordless Vacuum SpeedPro Max är laddad, används eller förvaras vid för höga eller för låga rumstemperaturer.

    Om temperaturen är under 5 eller över 40 grader Celsius:
    • Koppla bort enheten från laddaren och placera den i ett rum med en temperatur mellan 5 och 40 grader Celsius. Vänta några minuter så att apparaten hinner anpassa temperaturen till rummet och försök sedan använda den igen. Kontakta oss för att få mer hjälp om felkoden kvarstår.

    Om ovanstående inte gäller eller inte åtgärdar problemet kan det ha uppstått ett mekaniskt problem med dammsugaren. Kontakta oss för att få ytterligare hjälp.
    Philips SpeedPro Max-dammsugare, felkod SE
    Kontakta Philips

    Vi hjälper gärna till

    Letar du efter något annat?

    Upptäck alla alternativ för Philips support

    Vår webbplats visas bäst i senaste versionen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.