0

Kundvagn

Just nu finns det inga artiklar i kundvagnen.

    Philips support

    Min Philips HomeID-app stängdes eller kraschade

    Publicerad på 20 februari 2024
    Om du märker att HomeID-appen kraschar ofta kan du prova följande alternativ, ett i taget: 
    1. Stäng och starta om HomeID-appen. 
    2. Kontrollera att du har installerat den senaste versionen av HomeID-appen. Sök efter uppdateringar i appbutiken. 
    3. Starta om telefonen.
    4. Töm telefonens cacheminne (Inställningar/HomeID/Töm cacheminne)
    5. Som sista alternativ kan du ta bort och installera om HomeID-appen
    Om inget av ovanstående fungerade kontaktar du Philips lokala kundsupport.
     
    Kontakta Philips

    Vi hjälper gärna till

    Letar du efter något annat?

    Upptäck alla alternativ för Philips support

    Vår webbplats visas bäst i senaste versionen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.