1
0

Kundvagn

Just nu finns det inga artiklar i kundvagnen.

    Produkter

    Få exakt den support du behöver
    Letar du efter en särskild lösning för din produkt?

    Jag kan inte välja bilder eller ta ett foto för mitt Philips NutriU-apprecept

    Om du inte kan ta ett foto för ett Philips NutriU-apprecept eller välja bilder från biblioteket finns vi här för att hjälpa dig. Följ nedanstående tips.

    Kamerabehörigheterna är inte aktiverade

    Kontrollera om dina kamerabehörigheter är aktiverade.

    Du kan kontrollera det i enhetsinställningarna (vanligtvis under avsnittet Sekretess, under avsnittet Kamera eller direkt i apphanteringen).

    Det är något fel på kameran

    Om dina kamerabehörigheter är aktiverade men du fortfarande inte kan ta ett foto på ett Philips NutriU-recept kontrollerar du att kameran fungerar korrekt när du tar en vanlig bild.

    Om du inte kan ta en vanlig bild är det fel på kameran.

    Om du kan ta vanliga bilder och kamerabehörigheterna har kontrollerats ska du kontakta oss. För att hjälpa dig måste vi veta din OS-version (iOS, Android, installerad version) och enhetsmodell.