0

Kundvagn

Just nu finns det inga artiklar i kundvagnen.

    Philips support

    Hur ansluter jag Philips Sonicare-tandborsten till Sonicare-appen (endast Android)?

    Publicerad på 22 March 2024
    En firmware-uppdatering finns tillgänglig för att åtgärda ett problem i operativsystemet på vissa Android-telefoner som förhindrar anslutning.

    Följ stegen nedan för att uppdatera den inbyggda programvaran och återansluta Philips Sonicare-tandborsten till Sonicare-appen. 

      Öppna Sonicare-appen och anslut tandborsten. Då bör skärmen nedan visas: 
       
      Därefter visas skärmen Anslutningshjälp. Följ instruktionerna på skärmen (visas nedan). 

      Följ de här stegen i Inställningar eller i statusfältet på din mobila enhet:

      1. Inaktivera Wi-Fi.

      2. Aktivera flygplansläget och inaktivera det sedan. 

      3. Låt Wi-Fi och flygplansläget vara inaktiverade och Bluetooth aktiverat. 

      Gå tillbaka till appen, tryck på lägesknappen på tandborsten och klicka på knappen Uppdatera nedan för att ansluta och påbörja uppdateringen av den inbyggda programvaran. 
      Nu visas skärmen Min handtagsuppdatering där du ser att den inbyggda programvaran uppdateras. 

      Obs! Håll handtaget borta från laddaren och håll dig i närheten under uppdateringen.
      Därefter visas meddelandet Uppdatering slutförd. Du kan nu trycka på Fortsätt och använda appen. 

       
      Kontakta Philips

      Vi hjälper gärna till

      Letar du efter något annat?

      Upptäck alla alternativ för Philips support

      Vår webbplats visas bäst i senaste versionen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.