1
0

Kundvagn

Just nu finns det inga artiklar i kundvagnen.

    • Fördelar med Philips Shop

    • 30 dagars returgaranti

    • 2 års garanti

    • Fri frakt

    Produkter

    Philips svar gällande coronaviruset

     

    Hos Philips är våra kunders och anställdas hälsa och säkerhet vår högsta prioritet. Under denna svåra tid, kring utbrottet av coronaviruset, tar vi alla nödvändiga försiktighetsåtgärder för att säkerställa detta.

     

    Vi övervakar noggrant alla riktlinjer från Världshälsoorganisationen (WHO) och lokala myndigheter och uppdaterar kontinuerligt våra åtgärder därefter.

     

    Vår online shop är öppen som vanligt. Även om det är utmanande omständigheter, gör vi vårt yttersta för att fortsätta att ge dig den upplevelse du förväntar dig från oss.

    Leverans

     

    Våra lager och distributionspartners vidtar extra hygienåtgärder för att åstakomma säkra leveranser till ditt hem. Vi övervakar ständigt situationen och arbetar mycket nära våra partners för att säkerställa att alla lämpliga hälso-och hygienstandarder följs.

     

    I vissa områden kan utlämningsställen vara stängda, men hemleverans förblir tillgängligt. För att göra det enklare för dig erbjuder vi nu gratis leverans på alla beställningar till och med den 30 april 2020.

    Returer 

     

    Vår returtjänst förblir tillgänglig med upphämtning från ditt hem av UPS. Kontrollera deras senaste serviceuppdateringar. Om du inte har en skrivare hemma kan UPS hjälpa till med de etiketter som behövs. 

     

    För köp från 1 mars till 30 april 2020 förlängs returperioden till 45 dagar från inköpsdatumet.

    Kundservice

     

    Våra medarbetare i kundtjänsten finns tillgängliga för att hjälpa dig. Det kan hända att arbetstiderna ändras och att du hör extra ljud i bakgrunden under samtalet. Våra medarbetare jobbar hemifrån för att säkerställa sin hälsa och säkerhet.

    Alternativ för självhjälp finns här dygnet runt, eller hitta alternativa kontaktmetoder här.

    Service & reparationer

     

    På grund av förebyggande åtgärder från lokala myndigheter är många av våra lokala service- och reparationscenter tillfälligt stängda eller arbetar reducerade timmar. De servicecenter som är verksamma vidtar extra hygienåtgärder.

     

    Våra verkstäder är fortfarande öppna för att genomföra produktreparationer där extra säkerhets- och hygienåtgärder vidtas. Det kan ta lite längre tid än väntat att returnera din produkt men vi kommer att göra vårt bästa för att hålla dig uppdaterad.

    De åtgärder vi vidtar är till för allas hälsa och säkerhet. Detta är vår främsta prioritering. Vi uppskattar din förståelse under denna extrema situation.

      Vanliga frågor

      Kan jag fortfarande beställa från Philips online shop?
      Ja, Philips online shop är fullt fungerande. Du kan fortsätta handla från oss online.

      Var informationen hjälpsam?

      Kommer min beställning att levereras i tid?
      Leveranstiderna kan påverkas beroende av vilka åtgärder som vidtas. Din beställning kommer att levereras så snart som möjligt. Vi håller dig informerad på vägen.

      Var informationen hjälpsam?

      Kan jag fortfarande hämta min beställning från ett utlämningsställe?
      Vi rekommenderar att du väljer hemleverans snarare än ett utlämningsställe. Lokala myndigheters förebyggande åtgärder kan leda till att de flesta eller all detaljhandel (butiker, restauranger, barer, pubar) stängs under en odefinierad tid. Många utlämningsställen stängs, så vi kan inte garantera att den du väljer kommer att vara öppen när du behöver det. Om du väljer leverans till ett utlämningsställe som är stängd tillfälligt, kommer ditt paket att hållas kvar hos UPS, och du måste då kontakta UPS för att få det levererat till ditt hem.

      Var informationen hjälpsam?

      Vad händer om jag behöver returnera en beställning?
      Vi har förlängt returperioden till 45 dagar från inköpsdatum för alla beställningar till och med den 30 april 2020. Du kan returnera din produkt gratis inom denna period. Returer kommer att hämtas upp från ditt hem av UPS.

      Var informationen hjälpsam?

      Är det säkert att ta emot paket?

      Vi har lagt till extra säkerhetsåtgärder i våra lager. Vi rekommenderar att du tvättar händerna efter att du mottagit paketet.

       

      WHO säger att "sannolikheten att en smittad person förorenar kommersiella varor är låg och att risken för att få viruset som orsakar COVID-19 från ett paket som har flyttats, rest och utsatts för olika förhållanden och temperaturer är låg.

      Var informationen hjälpsam?

      Kan jag fortfarande få min produkt reparerad av Philips?

      Servicecenter i vissa länder är tillfälligt stängda eller arbetar med begränsad kapacitet. Vi rekommenderar att du kontaktar kundtjänst för ytterligare information.

       

      Hitta fler svar i vår Online shop FAQ

      Telefon- och chatsupport finns här

      Var informationen hjälpsam?