1
Shop

Philips Shop är under uppdatering


Vi håller för närvarande på med uppdateringar, vi kommer tillbaka igen inom en snar framtid.

Vanliga frågor

Hur kan jag byta eller returnera produkter?
Du kan byta eller retunera din produkt via vår kundtjänst. Klicka här för kontaktinformation
Hur spårar jag min beställning?
Du får en bekräftelse via mail efter din beställning. Genom att klicka på länken i mailet kan du se var ditt paket befinner sig och vilken status det har.
Hur får jag faktura på en tidigare beställning?
Har du tidigare gjort en beställning och behöver fakturan så är du välkommen att kontakta vår kundtjänst så hjälper vi dig med ditt ärende! Klicka här
Kan jag beställa eller köpa produkter via kundtjänsten?
Nej, tyvärr är det inte möjligt under denna period. Du akn beställa som vanligt så fort sidan är live igen!
Andra frågor
Vänligen kontakta vår kundtjänst om du har andra frågor!  Klicka här

Kontakt och support

Vi är här för att hjälpa dig. Kontakta oss under våra öppettider via chatt, telefon eller via kontaktformuläret, så hjälper vi dig med ditt ärende. Klicka här

Teknisk support och garanti

Behöver du felsöka din produkt, manual eller har andra frågor kring din produkt eller garantin? Vänligen besök vår supportsida! Klicka här