1
0

Kundvagn

Just nu finns det inga artiklar i kundvagnen.

    Produkter

    Få exakt den support du behöver
    Letar du efter en särskild lösning för din produkt?

    Ibland kraschar appen under natten och larmet fungerar inte ordentligt på morgonen. Vad ska jag göra?

    För att kunna fortsätta använda Wake-up Light ska du se till att du har iOS8, iOS7 eller iOS6 och den senaste Philips Wake-up Light-appversionen 1.0.11 installerad.

    Installera om appen om problemet kvarstår

    Ta först bort appen från din iPhone/iPod touch genom att hålla ned Wake-up Light-ikonen tills “X”-markeringen visas på ikonen. Tryck på “X”-markeringen och bekräfta att du vill ta bort appen. Installera sedan om appen från App Store.

    Informationen på den här sidan gäller för följande modeller: HF3550/01 .

    Registrera produkten
    Registrera produkten

    Håll koll på produktens garantivillkor

    Kvalificera dig för återbetalning, presenter och specialerbjudanden

    Få enkel åtkomst till produktsupport