• Fördelar med Philips Shop

  • 30 dagars returgaranti

  • 2 års garanti

  • Fri frakt

1
0

Kundvagn

Just nu finns det inga artiklar i kundvagnen.

    Produkter

    PR3840/00 PulseRelief Trådlös smärtlindring med TENS- teknologi
    Tänk på att färgen på din produkt kan skilja sig från den här bilden, men supportinformationen är densamma
    Visa produkt

    PulseRelief Trådlös smärtlindring med TENS- teknologi

    PR3840/00

    På Philips-behandlingsappens skärm står meddelandet channel interrupted (kanal avbruten). Jag kan inte öka intensitetsnivån och påbörja en behandling.

    Det kan finnas flera anledningar till varför Philips-behandlingsappen visar meddelandet channel interrupted (kanal avbruten). Se nedan hur du kan lösa problemet själv.

    Felsökning

    • Meddelandet channel interrupted (kanal avbruten) kan tyda på att elektroderna inte har hudkontakt och/eller har lossnat från huden. Se till att elektroderna sitter fast ordentligt på huden.
    • Meddelandet channel interrupted (kanal avbruten) kan tyda på att PulseRelief-behandlingsenheterna inte är korrekt placerade på elektroderna. Kontrollera att PulseRelief-behandlingsenheterna är korrekt placerade på elektroderna.
    • Elektroderna har förlorat sina självhäftande egenskaper eftersom de är smutsiga eller har använts under en längre tid. Du kan försöka rengöra elektroderna (se kapitlet Rengöring). Om det inte hjälper ska du byta ut elektroderna.

    Observera att meddelandet channel interrupted (kanal avbruten) försvinner först när du har löst problemet och ökat intensiteten.

    Informationen på den här sidan gäller för följande modeller: PR3840/00 .

    Registrera produkten
    Registrera produkten

    Håll koll på produktens garantivillkor

    Kvalificera dig för återbetalning, presenter och specialerbjudanden

    Få enkel åtkomst till produktsupport