Det kan finnas flera anledningar till varför Philips-behandlingsappen inte går att parkoppla med PulseRelief. Se här hur du kan göra för att lösa problemet själv.
Philips-behandlingsappen parkopplas inte.
Felsökning
- Det finns det ingen anslutning eftersom PulseRelief-enheten är avstängd. Kontrollera att PulseRelief-enheten är påslagen. Behandlingens statusindikator blinkar grönt när PulseRelief-enheten är påslagen och i standbyläge. Om PulseRelief-enheten är avstängd trycker du på på/av-knappen och slår på den.
- Det finns det ingen anslutning eftersom PulseRelief-enhetens batteri är tomt. Ladda PulseRelief-enheten (se avsnittet Förberedelser inför användning).
- Smartenheten är på för långt avstånd från PulseRelief-enheten. Flytta telefonen/surfplattan närmare PulseRelief-enheten.
- PulseRelief-enheten kan vara trasig. Kontakta Philips kundtjänst.