1
0

Kundvagn

Just nu finns det inga artiklar i kundvagnen.

    • Fördelar med Philips Shop

    • 30 dagars returgaranti

    • 2 års garanti

    Produkter

    PulseRelief Trådlös smärtlindring med TENS- teknologi

    App-kontrollerad, 15 TENS- och 5 EMS-program, 60 intensitetsnivåer, Kompatibel med iOS & Android PR3840/00

    Felsökning

    Philips-behandlingsappen parkopplas inte.

    Det kan finnas flera anledningar till varför Philips-behandlingsappen inte går att parkoppla med PulseRelief. Se här hur du kan göra för att lösa problemet själv.

    Felsökning

    • Det finns det ingen anslutning eftersom PulseRelief-enheten är avstängd. Kontrollera att PulseRelief-enheten är påslagen. Behandlingens statusindikator blinkar grönt när PulseRelief-enheten är påslagen och i standbyläge. Om PulseRelief-enheten är avstängd trycker du på på/av-knappen och slår på den.
    • Det finns det ingen anslutning eftersom PulseRelief-enhetens batteri är tomt. Ladda PulseRelief-enheten (se avsnittet Förberedelser inför användning).
    • Smartenheten är på för långt avstånd från PulseRelief-enheten. Flytta telefonen/surfplattan närmare PulseRelief-enheten.
    • PulseRelief-enheten kan vara trasig. Kontakta Philips kundtjänst.

    Informationen på den här sidan gäller för följande modeller: PR3840/00 .

    Är detta inte det du söker efter?

    Har vi besvarat din fråga?

    Om inte, kontakta oss.