• Fördelar med Philips Shop

  • 30 dagars returgaranti

  • 2 års garanti

  • Fri frakt

1
0

Kundvagn

Just nu finns det inga artiklar i kundvagnen.

    Produkter

    PR3840/00 PulseRelief Trådlös smärtlindring med TENS- teknologi
    Tänk på att färgen på din produkt kan skilja sig från den här bilden, men supportinformationen är densamma
    Visa produkt

    PulseRelief Trådlös smärtlindring med TENS- teknologi

    PR3840/00

    Philips-behandlingsappen parkopplas inte.

    Det kan finnas flera anledningar till varför Philips-behandlingsappen inte går att parkoppla med PulseRelief. Se här hur du kan göra för att lösa problemet själv.

    Felsökning

    • Det finns det ingen anslutning eftersom PulseRelief-enheten är avstängd. Kontrollera att PulseRelief-enheten är påslagen. Behandlingens statusindikator blinkar grönt när PulseRelief-enheten är påslagen och i standbyläge. Om PulseRelief-enheten är avstängd trycker du på på/av-knappen och slår på den.
    • Det finns det ingen anslutning eftersom PulseRelief-enhetens batteri är tomt. Ladda PulseRelief-enheten (se avsnittet Förberedelser inför användning).
    • Smartenheten är på för långt avstånd från PulseRelief-enheten. Flytta telefonen/surfplattan närmare PulseRelief-enheten.
    • PulseRelief-enheten kan vara trasig. Kontakta Philips kundtjänst.

    Informationen på den här sidan gäller för följande modeller: PR3840/00 .

    Registrera produkten
    Registrera produkten

    Håll koll på produktens garantivillkor

    Kvalificera dig för återbetalning, presenter och specialerbjudanden

    Få enkel åtkomst till produktsupport