0

Kundvagn

Just nu finns det inga artiklar i kundvagnen.

    Philips support

    Varför behöver min Philips Sonicare-app ha behörigheter

    Publicerad på 19 juli 2024
    Philips Sonicare-appen ber att få åtkomst till funktioner på din mobila enhet, t.ex. platsbehörighet eller åtkomst till kontakter. Här får du veta varför.

    Behörigheter som Philips Sonicare-appen behöver ha

    Philips Sonicare-appen kan be att få åtkomst till:
    •  Platstjänster
    •  Identitet
    •  Kalender
    • Kontakter
    • Telefonfunktion
    •  Mikrofon

    Platstjänster

    Med åtkomst till platstjänster får Philips Sonicare-appen automatiskt borstningsinformation. Philips Sonicare-appen kräver inte att platstjänsten fungerar. Dina platsuppgifter används dock för att hitta en butik nära dig eller för att hänvisa dig till kontaktuppgifterna för kundtjänst i ditt land.

    Identitet

    Med den här funktionen kan du använda ditt Google+- eller Facebook-konto för enkel åtkomst.

    Kalender

    Med den här behörigheten kan du skapa en kalenderhändelse med din tandläkare eller tandhygienist. Detta anses vara konfidentiell information och används endast för att skapa dina inbokade tider.

    Kontakter

    Med kontakter kan du dela dina borstningsresultatrapporter med tandläkaren eller tandhygienisten med hjälp av kontaktfunktionen. Detta anses vara konfidentiell information och används endast för att kontakta din tandläkare eller tandhygienist.

    Telefonfunktioner

    Telefonbehörighet krävs för att ringa Philips kundtjänst direkt.

    Mikrofon

    Mikrofonbehörighet krävs för att spela upp ljud via appen. Med mikrofonåtkomst kan du även använda virtuella assistenter som Siri eller Google Assistant för att öppna appen. Philips Sonicare-appen gör aldrig mikrofoninspelningar.

    Fullständiga sekretesspolicyer

    Sonicare-appen: Mer information finns i den fullständiga sekretesspolicyn här.

    Sonicare for Kids-appen: Mer information finns i den fullständiga sekretesspolicyn här.

    Informationen på den här sidan gäller för följande modeller: HX7420/02 , HX7429/03 , HX7429/02 , HX7429/01 , HX7428/02 , HX7423/01 , HX7421/01 , HX7410/02 , HX7411/01 , HX7411/02 , HX7419/01 , HX7420/01 , HX9611/21 , HX9611/22 , HX9631/16 , HX9691/02 , HX9641/01 , HX9601/03 , HX9611/19 , HX9601/02 , HX9924/43 , HX9924/03 , HX9924/13 , HX9954/53 , HX9944/03 , HX6341/02 , HX9192/01 , HX6322/04 , HX6392/02 , HX6341/07 , HX6311/07 , HX6311/02 , HX6381/02 . Klicka här för att visa fler produktnummer Klicka här för att visa färre produktnummer

    Letar du efter något annat?

    Upptäck alla alternativ för Philips support

    Vår webbplats visas bäst i senaste versionen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.