0

Kundvagn

Just nu finns det inga artiklar i kundvagnen.

    Philips support

    På Philips-behandlingsappens skärm står meddelandet channel interrupted (kanal avbruten). Jag kan inte öka intensitetsnivån och påbörja en behandling.

    Publicerad på 2017-04-07

    Det kan finnas flera anledningar till varför Philips-behandlingsappen visar meddelandet channel interrupted (kanal avbruten). Se nedan hur du kan lösa problemet själv.

    • Meddelandet channel interrupted (kanal avbruten) kan tyda på att elektroderna inte har hudkontakt och/eller har lossnat från huden. Se till att elektroderna sitter fast ordentligt på huden.
    • Meddelandet channel interrupted (kanal avbruten) kan tyda på att PulseRelief-behandlingsenheterna inte är korrekt placerade på elektroderna. Kontrollera att PulseRelief-behandlingsenheterna är korrekt placerade på elektroderna.
    • Elektroderna har förlorat sina självhäftande egenskaper eftersom de är smutsiga eller har använts under en längre tid. Du kan försöka rengöra elektroderna (se kapitlet Rengöring). Om det inte hjälper ska du byta ut elektroderna.

    Observera att meddelandet channel interrupted (kanal avbruten) försvinner först när du har löst problemet och ökat intensiteten.

    Kontakta Philips

    Vi hjälper gärna till

    Letar du efter något annat?

    Upptäck alla alternativ för Philips support

    Vår webbplats visas bäst i senaste versionen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.