1
0

Kundvagn

Just nu finns det inga artiklar i kundvagnen.

    Produkter

    Få exakt den support du behöver
    Letar du efter en särskild lösning för din produkt?

    Philips-behandlingsappen parkopplas inte.

    Det kan finnas flera anledningar till varför Philips-behandlingsappen inte går att parkoppla med PulseRelief. Se här hur du kan göra för att lösa problemet själv.

    Felsökning

    • Det finns det ingen anslutning eftersom PulseRelief-enheten är avstängd. Kontrollera att PulseRelief-enheten är påslagen. Behandlingens statusindikator blinkar grönt när PulseRelief-enheten är påslagen och i standbyläge. Om PulseRelief-enheten är avstängd trycker du på på/av-knappen och slår på den.
    • Det finns det ingen anslutning eftersom PulseRelief-enhetens batteri är tomt. Ladda PulseRelief-enheten (se avsnittet Förberedelser inför användning).
    • Smartenheten är på för långt avstånd från PulseRelief-enheten. Flytta telefonen/surfplattan närmare PulseRelief-enheten.
    • PulseRelief-enheten kan vara trasig. Kontakta Philips kundtjänst.

    Vår webbplats visas bäst i senaste versionen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.