1
0

Kundvagn

Just nu finns det inga artiklar i kundvagnen.

    Philips support

    Mitt strykjärn eller min steamer orsakar strömavbrott

    Publicerad på 2019-11-17

    Så här kan du göra om Philips-strykjärnet eller steamern orsakar strömavbrott.

    Strykjärnet/steamern är inte ordentligt inkopplad

    Kontrollera om anslutningen till elnätet är lös eller inte ordentligt isatt.

    Nätsladden är skadad

    Kontrollera om strömsladden har synliga skador.

    För många apparater är inkopplade i samma uttag

    Felet kan orsakas av överström i ditt hushåll. Koppla ur de andra apparaterna och slå på strykjärnet eller steamern igen.

    Inget av ovanstående löste problemet

    Om du har kontrollerat ovanstående och strykjärnet eller steamern fortfarande orsakar strömavbrott ska du kontakta oss.

    Kontakta Philips

    Vi hjälper gärna till

    Letar du efter något annat?

    Upptäck alla alternativ för Philips support

    Vår webbplats visas bäst i senaste versionen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.