1
0

Kundvagn

Just nu finns det inga artiklar i kundvagnen.

    • Fördelar med Philips Shop

    • 30 dagars returgaranti

    • 2 års garanti

    Support

    Betalning

    Betalningsalternativ

    Hur kan jag betala?
    Philips accepterar följande betalningmetoder: Kredit och Debit kort ( Visa och Mastercard)  Paypal och Klarna.  Alla typer av betalningar är  gratis då vi inte tar någon extra transaktionsavgift.

    Var informationen hjälpsam?

    Rabattkoder

    Hur kan jag utnyttja min rabattkod?
    Du kan lösa in din rabattkod genom att ange koden i fältet "Ange rabattkoder" och sedan klicka på ”Andvänd" i kassan. Du kan bara använda en rabattkod per beställning. Vissa rabattkoder är kanske inte giltiga för alla produktkategorier eller redan rabatterade produkter.

    Var informationen hjälpsam?

    Vad ska jag göra om jag får ett felmeddelande när jag försöker använda min rabattkod?
    Kampanjkoden är skiftlägeskänslig och alla streck (-) eller specialtecken ingår också i kampanjkoden. Om du har provat allt och din kampanjkod fortfarande inte fungerar, vänligen kontakta oss. Vi hjälper dig gärna vidare.

    Var informationen hjälpsam?

    Betala senare

    Hur fungerar en Klarna Betalning?

    Klarna konto betala senare gör att du kan handla nu och betala för ditt köp inom 14 dagar från det att din beställning har skickats.

    Inom två dagar efter att du beställt får du ett e-post från oss med alla relevanta betalningsinstruktioner. Du måste då betala för ditt köp inom 14 dagar. Det finns inga avgifter för den här betalningsmetoden så länge du betalar inom 14 dagar.

    Var informationen hjälpsam?

    Problem med betalning

    Min betalning har misslyckats
    För att förhindra betalningsfel rekommenderar vi att du ser till att den faktureringsadress som du angav stämmer med den adress din bank har av dig. Se också till att kredit- / betalkortet inte har gått ut och har tillräckligt med saldo tillgängligt. Att rensa webbläsarens cache och cookies kan också hjälpa. Vi rekommenderar att du försöker igen, helst med en annan betalningsmetod. Om problemet kvarstår, kontakta din bank- eller kortutgivare. annan betalningmetod  och om problemen kvarstår så kan du kontakta din bank eller kortutgivare.

    Var informationen hjälpsam?

    Fakturor

    Hur kan jag ladda ner min faktura?
    Du kommer att få din faktura via e-post inom 1-2 arbetsdagar efter att du beställt. När den är tillgänglig kan du också ladda ner din faktura på ditt Philips-konto. Logga in på ditt konto. Klicka på "Visa din orderhistorik." Välj ditt beställningsnummer och klicka sedan på faktura för att ladda ner den.

    Var informationen hjälpsam?