1
0

Kundvagn

Just nu finns det inga artiklar i kundvagnen.

    Betalning

    Obs icon
    På grund av ett tekniskt problem kan det hända att det dröjer innan beställningsbekräftelsen når dig via e-post. Kontakta oss om du inte har fått den inom 48 timmar.
    Obs icon
    På grund av ett tekniskt problem får du eventuellt inte någon leveransbekräftelse. Vi arbetar på att åtgärda det här så snart som möjligt. Din beställning kommer dock att behandlas som den ska och levereras inom förväntad leveranstid.
    Obs icon
    Leveranstiderna är för närvarande längre än normalt på grund av hög beställningsvolym. Vi gör vårt bästa för att leverera din beställning så snart som möjligt. Ett e-postmeddelande skickas när din beställning har skickats.
    Obs icon
    Vi har för närvarande hög samtalsbelastning. Du måste eventuellt vänta längre i kön när du ringer. Överväg att ringa vid en annan tidpunkt. Vi ber om ursäkt för eventuella besvär.
    Obs icon
    Behandlingstiden för återbetalning är för närvarande längre än normalt på grund av att vi har extra mycket att göra just nu. Vi gör vårt bästa för att behandla förfrågningar så snabbt som möjligt. En e-postbekräftelse skickas när den är klar.
    Obs icon
    På grund av ett planerat underhåll kan du tillfälligt eventuellt inte köpa produkter på vår webbplats. Vi arbetar på att åtgärda det här så fort som möjligt och ber om ursäkt för eventuella besvär. Du kan fortsätta att handla våra produkter hos andra återförsäljare under tiden.
    Obs icon
    På grund av ett planerat underhåll kan det eventuellt dröja innan du får beställningsbekräftelsen via e-post. Det här påverkar inte hur din beställning behandlas och levereras. Kontakta oss om du inte har fått beställningsbekräftelsen inom 48 timmar.
    Obs icon
    På grund av underhåll går det tillfälligt inte att lägga till en produkt i kundvagnen. Vi kommer att åtgärda det här så snabbt som möjligt. Vi hoppas se dig här snart igen.
    Obs icon
    På grund av ett tekniskt problem kan du tillfälligt eventuellt inte betala för produkter med [PAYMENT-METHOD] på vår webbplats. Vi arbetar på att åtgärda det här så fort som möjligt och ber om ursäkt för eventuella besvär. Du kan fortsätta med en annan betalningsmetod eller handla våra produkter hos andra återförsäljare under tiden.
    Obs icon
    Klicka här för viktig information om säkerhetsmeddelandet angående vissa Philips Respironics CPAP-, BIPAP-enheter och ventilatorer.

    Betalningsalternativ

    Hur kan jag betala?
    Philips accepterar följande betalningmetoder: Kredit och Debit kort ( Visa och Mastercard)  Paypal och Klarna.  Alla typer av betalningar är  gratis då vi inte tar någon extra transaktionsavgift.

    Var informationen hjälpsam?

    Rabattkoder

    Hur kan jag utnyttja min rabattkod?
    Du kan lösa in din rabattkod genom att ange koden i fältet "Ange rabattkoder" och sedan klicka på ”Andvänd" i kassan. Du kan bara använda en rabattkod per beställning. Vissa rabattkoder är kanske inte giltiga för alla produktkategorier eller redan rabatterade produkter.

    Var informationen hjälpsam?

    Vad ska jag göra om jag får ett felmeddelande när jag försöker använda min rabattkod?
    Kontrollera att du tillämpar kupongkoden baserat på kupongens relevanta villkor. Kampanjkoden är skiftlägeskänslig och eventuella streck (-) eller specialtecken är också en del av kampanjkoden. Använd hela kupongkoden som tillhandahållits enligt nedan exempel. 
    voucher
    Om du har testat allt och kampanjkoden fortfarande inte fungerar ska du kontakta oss. Vi hjälper gärna till.

    Var informationen hjälpsam?

    Betala senare

    Hur fungerar en Klarna Betalning?

    Klarna konto betala senare gör att du kan handla nu och betala för ditt köp inom 14 dagar från det att din beställning har skickats.

    Inom två dagar efter att du beställt får du ett e-post från oss med alla relevanta betalningsinstruktioner. Du måste då betala för ditt köp inom 14 dagar. Det finns inga avgifter för den här betalningsmetoden så länge du betalar inom 14 dagar.

    Var informationen hjälpsam?

    Problem med betalning

    Min betalning har misslyckats
    För att förhindra betalningsfel rekommenderar vi att du ser till att den faktureringsadress som du angav stämmer med den adress din bank har av dig. Se också till att kredit- / betalkortet inte har gått ut och har tillräckligt med saldo tillgängligt. Att rensa webbläsarens cache och cookies kan också hjälpa. Vi rekommenderar att du försöker igen, helst med en annan betalningsmetod. Om problemet kvarstår, kontakta din bank- eller kortutgivare. annan betalningmetod  och om problemen kvarstår så kan du kontakta din bank eller kortutgivare.

    Var informationen hjälpsam?

    Fakturor

    Hur kan jag ladda ner min faktura?

    Du får fakturan via e-post 1–2 arbetsdagar efter att du har gjort din beställning. 


    När fakturan är tillgänglig kan du ladda ned den i ditt Philips-butikskonto. Logga in på ditt konto. Klicka på Visa din beställningshistorik. Välj beställningsnummer och klicka sedan på fakturan för att ladda ned den.

    Föredrar du att få åtkomst till fakturan utan något konto? Du kan ange din e-postadress och ditt beställningsnummer här. Klicka sedan nere till höger och ladda ned fakturan.

    invoices

    Var informationen hjälpsam?

    Vår webbplats visas bäst i senaste versionen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.