1
0

Kundvagn

Just nu finns det inga artiklar i kundvagnen.

    Betalning

    Vi har för närvarande hög samtalsbelastning. Du måste eventuellt vänta längre i kön när du ringer. Överväg att ringa vid en annan tidpunkt. Vi ber om ursäkt för eventuella besvär.

    Klicka här för viktig information om säkerhetsmeddelandet angående vissa Philips Respironics CPAP-, BIPAP-enheter och ventilatorer.

    Betalningsalternativ

    Hur kan jag betala?
    Philips accepterar följande betalningmetoder: Kredit och Debit kort ( Visa och Mastercard)  Paypal och Klarna.  Alla typer av betalningar är  gratis då vi inte tar någon extra transaktionsavgift.

    Var informationen hjälpsam?

    Rabattkoder

    Hur kan jag utnyttja min rabattkod?
    Du kan lösa in din rabattkod genom att ange koden i fältet "Ange rabattkoder" och sedan klicka på ”Andvänd" i kassan. Du kan bara använda en rabattkod per beställning. Vissa rabattkoder är kanske inte giltiga för alla produktkategorier eller redan rabatterade produkter.

    Var informationen hjälpsam?

    Vad ska jag göra om jag får ett felmeddelande när jag försöker använda min rabattkod?
    Kontrollera att du tillämpar kupongkoden baserat på kupongens relevanta villkor. Kampanjkoden är skiftlägeskänslig och eventuella streck (-) eller specialtecken är också en del av kampanjkoden. Använd hela kupongkoden som tillhandahållits enligt nedan exempel. 
    voucher
    Om du har testat allt och kampanjkoden fortfarande inte fungerar ska du kontakta oss. Vi hjälper gärna till.

    Var informationen hjälpsam?

    Betala senare

    Hur fungerar en Klarna Betalning?

    Klarna konto betala senare gör att du kan handla nu och betala för ditt köp inom 14 dagar från det att din beställning har skickats.

    Inom två dagar efter att du beställt får du ett e-post från oss med alla relevanta betalningsinstruktioner. Du måste då betala för ditt köp inom 14 dagar. Det finns inga avgifter för den här betalningsmetoden så länge du betalar inom 14 dagar.

    Var informationen hjälpsam?

    Problem med betalning

    Min betalning har misslyckats
    För att förhindra betalningsfel rekommenderar vi att du ser till att den faktureringsadress som du angav stämmer med den adress din bank har av dig. Se också till att kredit- / betalkortet inte har gått ut och har tillräckligt med saldo tillgängligt. Att rensa webbläsarens cache och cookies kan också hjälpa. Vi rekommenderar att du försöker igen, helst med en annan betalningsmetod. Om problemet kvarstår, kontakta din bank- eller kortutgivare. annan betalningmetod  och om problemen kvarstår så kan du kontakta din bank eller kortutgivare.

    Var informationen hjälpsam?

    Fakturor

    Hur kan jag ladda ner min faktura?

    Du får fakturan via e-post 1–2 arbetsdagar efter att du har gjort din beställning. Observera att du kan få separata fakturor om din beställning innehåller flera produkter från olika säljare.


    För kaffe-, luftvårds-, köksapparats-, klädvårds- och golvvårdsprodukter ska du kontakta oss om du inte har fått din faktura via e-post 1–2 dagar efter att du gjort din beställning.

     

    För personvårds-, mamma och barn- och munvårdsprodukter kan du ladda ned fakturan från ditt Philips-butikkonto så snart den är tillgänglig. Din kontoinloggning. Klicka på Visa beställningshistorik. Välj beställningsnummer och klicka sedan på fakturan för att ladda ned den.


    Vill du få åtkomst till fakturan utan något konto? Du kan ange din e-postadress och ditt beställningsnummer här. Klicka sedan på knappen till höger och ladda ned fakturan.

    invoices

    Var informationen hjälpsam?

    You are about to visit a Philips global content page

    You are about to visit the Philips USA website.

    Vår webbplats visas bäst i senaste versionen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.