Om du märker att HomeID-appen kraschar ofta kan du prova följande alternativ, ett i taget:
1. Stäng och starta om HomeID-appen.
2. Kontrollera att du har installerat den senaste versionen av HomeID-appen. Sök efter uppdateringar i appbutiken.
3. Starta om telefonen.
4. Töm telefonens cacheminne (Inställningar/HomeID/Töm cacheminne)
5. Som sista alternativ kan du ta bort och installera om HomeID-appen
Om inget av ovanstående fungerade kontaktar du Philips lokala kundsupport.
Hur skaffar jag HomeID-appen?
Publicerad på 16 oktober 2024
Krav på smartphone och surfplatta
Apple iOS
NutriU-appen är kompatibel med Apple iPhone. Du måste ha minst iOS 14.0 installerat.
Android
Om du använder en smart Android-enhet behöver du minst Android 9.0.
Appen kan även köras på surfplattor, men eftersom den är utformad för smartphones kanske du inte kan visa den korrekt på en surfplatta.
NutriU-appen är kompatibel med Apple iPhone. Du måste ha minst iOS 14.0 installerat.
Android
Om du använder en smart Android-enhet behöver du minst Android 9.0.
Appen kan även köras på surfplattor, men eftersom den är utformad för smartphones kanske du inte kan visa den korrekt på en surfplatta.