0

Kundvagn

Just nu finns det inga artiklar i kundvagnen.

    Philips support

    Kan jag synka Sonicare-appen med Apple Health-appen?

    Publicerad på 01 December 2022
    Ja, från och med version 10.5.0 synkas Sonicare-appen med Apple Health-appen. 
     

    Hur konfigurerar jag Apple Health-appen så att den synkas med Sonicare-appen? 

    Steg ett: 
    Ladda ned Sonicare-appen från Apple App Store och starta Sonicare-appen.

    Steg två: 
    Slutför stegen för att använda Sonicare-appen och ansluta tandborsten.

    Steg tre: 
    • Tryck på ikonen … längst ned till höger på startskärmen i Sonicare-appen
    • Tryck på avsnittet Inställningar 
    • Tryck på avsnittet Apple Health-inställningar
    • Följ instruktionerna för Anslut med Apple Health på den här sidan
    Obs! En Sonicare-ansluten tandborste och kontinuerlig användning av Sonicare iOS-appen krävs för kontinuerlig synkning med Apple Health-appen. 

    Informationen på den här sidan gäller för följande modeller: HX9917/88 , HX9917/89 , HX9911/84 , HX9911/89 , HX9911/88 , HX9911/79 , HX9914/57 , HX9992/12 , HX9992/11 , HX9914/54 , HX9914/55 , HX9914/61 , HX9914/63 , HX9914/62 , HX9911/09 , HX9911/27 , HX9911/29 , HX9913/18 , HX9913/17 , HX9911/94 , HX9911/13 , HX9911/03 , HX9924/03 , HX9924/13 , HX9924/43 , HX9944/03 , HX9954/53 . Klicka här för att visa fler produktnummer Klicka här för att visa färre produktnummer

    Kontakta Philips

    Vi hjälper gärna till

    Kontakta Philips

    Vi hjälper gärna till

    Letar du efter något annat?

    Upptäck alla alternativ för Philips support

    Vår webbplats visas bäst i senaste versionen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.