0

Kundvagn

Just nu finns det inga artiklar i kundvagnen.

    Philips support

    Hur fungerar funktionen Översättning av barnskrik?

    Publicerad på 27 augusti 2024
    Barnskrik är det universella språk som nyfödda använder för att kommunicera. Vi använder artificiell intelligens och ljudigenkänning för att analysera barnets skrik. Översättning av barnskrik hjälper dig att förstå ditt barns olika gråt och skrik och berättar vad de kan betyda.

    Översättning av barnskrik är en avancerad teknik som drivs av Zoundream och stöds av vetenskaplig forskning som uppmärksammar dig på ditt barns skrik. Varje skrik analyseras gentemot en omfattande databas med mer än 100 000 timmar verkligt barnskrik. Det översätts sedan direkt till en av fem typer av barnskrik: Sömn, hunger, obehag, rap eller irritation, vilket gör det lättare för dig att tillgodose ditt barns behov. Zoundreams maskininlärningsalgoritm förbättras kontinuerligt för att ge personlig information.

    Om du vill aktivera funktionen Översättning av barnskrik ska du ladda ned appen Philips Avent Baby Monitor+ och låsa upp funktionen i appen.
    Det kan ta upp till en minut att analysera barnets skrik och leverera skriköversättningen till dig via appen.

    Fem typer av barnskrik

    När ett barnskrik upptäcks skickas ett meddelande till föräldraenheten och appen. Skrikresultatet ”översätts” till en av följande fem typer av skrik:
    1. Sovskriket – barnet är sömnigt.
    2. Hungerskriket – barnet är hungrigt.
    3. Obehagsskriket – barnet känner obehag.
    4. Rapskriket – barnet behöver rapa.
    5. Irritationsskriket – barnet är irriterat.

    Informationen på den här sidan gäller för följande modeller: SCD971/26 , SCD973/26 .

    Vanliga frågor

    Kontakta Philips

    Vi hjälper gärna till

    Kontakta Philips

    Vi hjälper gärna till

    Letar du efter något annat?

    Upptäck alla alternativ för Philips support

    Vår webbplats visas bäst i senaste versionen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.