0

Kundvagn

Just nu finns det inga artiklar i kundvagnen.

    Philips support

    Varför finns det en kort nedvarvningsperiod i Översättning av barnskrik?

    Publicerad på 27 augusti 2024
    Översättning av barnskrik är en AI-teknik (artificiell intelligens) som först identifierar och meddelar dig om barnet skriker. Sedan tillhandahåller det en översättning av barnets skrik: Till exempel att barnet känner obehag, är hungrigt, irriterat, sömnigt eller om barnet behöver rapa.

    Vi har ställt in en gräns (eller så kallad ”nedvarvning”) och slutar tillfälligt att skicka meddelanden och översättningar av barnskrik efter varje översättning av barnskrik.

    Pediatrisk forskning visar att när barnet skriker kan det uttrycka olika känslor inom en kort tidsperiod. Barn skriker till exempel för att de är sömniga. Men då de kan ha svårt att somna direkt kan de be om mat eller mjölk för att lugna dem (hungriga). Därför lugnar vi ned funktionen för att undvika att förvirra dig och överbelasta dig med olika översättningar på mycket kort tid. Efter att tiden (vanligtvis några minuter) har räknats ned återgår funktionen automatiskt till att identifiera och analysera statusen (om barnet fortfarande skriker).

    Informationen på den här sidan gäller för följande modeller: SCD971/26 , SCD973/26 .

    Vanliga frågor

    Kontakta Philips

    Vi hjälper gärna till

    Kontakta Philips

    Vi hjälper gärna till

    Letar du efter något annat?

    Upptäck alla alternativ för Philips support

    Vår webbplats visas bäst i senaste versionen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.