0

Kundvagn

Just nu finns det inga artiklar i kundvagnen.

    Philips support

    Avkalkningsfunktionssignalen visas efter att du har installerat AquaClean-filtret

    Publicerad på 07 March 2023
    Om avkalkningsfunktionssignalen visas när du har installerat AquaClean Calc and Water-filtret kan detta bero på flera orsaker. Läs nedan hur du åtgärdar detta.
    Filtrets aktivering har inte bekräftats på maskinens meny. När du har satt i ett filter i vattenbehållaren måste det alltid bekräftas på maskinens meny. Kalka av maskinen och installera sedan det nya AquaClean Calc and Water-filtret. 

    Bekräfta filteraktiveringen på maskinens meny: 
    1. Välj Meny  
    2. Välj sedan AquaClean  
    3. Välj PÅ och  
    4. Bekräfta PÅ med V (ok) så visas filtersymbolen på displayen. 
    Det nya AquaClean Water-filtret har inte bekräftats på maskinens meny. När ett nytt filter har installerats måste det nya filtret alltid bekräftas på maskinens meny. Kalka av maskinen och installera sedan det nya AquaClean Calc and Water-filtret.  

    Bekräfta filteraktiveringen på maskinens meny: 
    1. Välj Meny  
    2. Välj sedan AquaClean  
    3. Välj PÅ och  
    4. Bekräfta PÅ med V (ok) så visas filtersymbolen på displayen. 
    När filtersymbolen visar 0 % och börjar blinka snabbt måste du byta ut filtret och aktivera filterbytet på maskinens meny. Om filtersymbolen försvinner utan att du har bytt ut och aktiverat filtret på menyn måste du först avkalka maskinen innan du aktiverar ett nytt filter.

    Avkalka maskinen och installera sedan ett nytt AquaClean Calc and Water-filter.  

    Bekräfta filteraktiveringen på maskinens meny: 
    1. Välj Meny  
    2. Välj sedan AquaClean  
    3. Välj PÅ och  
    4. Bekräfta PÅ med V (ok) så visas filtersymbolen på displayen. 
    Om maskinen är kompatibel med avkalkningsfunktionerna på AquaClean Calc and Water-filtret har den en dekal med AquaClean placerad på vattenbehållaren. 

     

    Löste de här stegen inte problemet? Kontakta oss för att få ytterligare hjälp.  
    Kontakta Philips

    Vi hjälper gärna till

    Letar du efter något annat?

    Upptäck alla alternativ för Philips support

    Vår webbplats visas bäst i senaste versionen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.