1
0

Kundvagn

Just nu finns det inga artiklar i kundvagnen.

    Produkter

    Få exakt den support du behöver
    Letar du efter en särskild lösning för din produkt?

    Jag har anslutningsproblem t. Philips SmartPro-roboten

    Om du inte kan ansluta SmartPro-appen till Philips SmartPro-roboten kan det bero på flera saker. Upptäck hur du enkelt kan lösa det nedan.

    Uppdatera till den senaste versionen av SmartPro-appen

    Se till att du har den senaste versionen av SmartPro-appen. Uppdatera appen via Google Play Store eller iOS App Store på din smarttelefon eller surfplatta.

    Placera Philips SmartPro-roboten nära Wi-Fi-routern

    Se till att din Philips SmartPro-robot befinner sig nära routern så att den får en stark Wi-Fi-signal.

    Se till att Wi-Fi-nätverket är kompatibelt

    Se till att Wi-Fi-routern är påslagen och kompatibel. Philips SmartPro-roboten är kompatibel med 802.11 b/g/n Wi-Fi-nätverket (2,4 GHz) men är inte kompatibel med 802.11a Wi-Fi-nätverket (5 GHz).

    Obs!

    Du alltid kan starta en rengöring med Philips-roboten utan SmartPro-appen. Tryck på på/av-knappen på enhetens ovansida för att starta en vanlig rengöring.

    Löste de här stegen inte problemet? Kontakta oss för att få ytterligare hjälp.