1
0

Kundvagn

Just nu finns det inga artiklar i kundvagnen.

    Philips support

    Min Philips SoupMaker fungerar inte när den är ansluten

    Publicerad på 2021-11-14

    Om din Philips SoupMaker inte fungerar kan det ha flera olika orsaker. Se nedan hur du själv kan lösa problemet.

    Ingredienserna är för stora eller frysta

    Skär ingredienserna i små bitar och tina dem helt. När ingredienserna är för stora eller frysta kanske SoupMakern inte fungerar.

    MAX-nivån i kannan överskreds

    Ta bort ingredienser och se till att ingredienserna fördelas ut jämnt över botten på kannan. Din SoupMaker kanske inte fungerar ordentligt om MAX-nivån överskrids.

    Locket är inte ordentligt påsatt och anslutningen förloras vid mixningen

    Stäng locket ordentligt i bottenplattan.

    Värmeplattan är för varm

    Din SoupMaker kan sluta fungera när det händer. Ta bort några av ingredienserna och starta om programmet efter 10 minuter.

    Övriga problem

    Ström/laddning/batteriets livslängd (1)
    Kontakta Philips

    Vi hjälper gärna till

    Letar du efter något annat?

    Upptäck alla alternativ för Philips support

    Vår webbplats visas bäst i senaste versionen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.