0

Kundvagn

Just nu finns det inga artiklar i kundvagnen.

    Philips support

    Laddningskontakten på min Philips SmartClean passar inte

    Publicerad på 20 mars 2023
    Om laddningskontakten på SmartClean-systemet inte passar kan eventuellt felsökningstipsen nedan hjälpa dig att hitta en lösning.

    Vi rekommenderar att du följer stegen i den ordning som anges nedan. Mellan stegen kontrollerar du om problemet är åtgärdat innan du går vidare till nästa steg. 

    Det finns bara ett sätt att ansluta laddningskontakten i SmartClean-systemet. Se till att ansluta kontakten i rätt vinkel. Det gör du genom att följa instruktionerna nedan:

    1. Ta bort patronen från SmartClean-systemet.
    2. Luta SmartClean-enheten så att den är i 45 graders vinkel.
    3. Anslut kontakten i det angivna utrymmet. 
    4. Sätt tillbaka patronen.
    5. Slå på SmartClean-systemet.

    Se alltid till att du använder originalladdaren som medföljde SmartClean-systemet. 

    Sätta i laddaren i Philips SmartClean-stationen
    Letar du efter något annat?

    Upptäck alla alternativ för Philips support

    Vår webbplats visas bäst i senaste versionen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.