0

Kundvagn

Just nu finns det inga artiklar i kundvagnen.

    Philips support

    Mitt Philips SmartClean-system svämmar över

    Publicerad på 20 mars 2023
    Om vatten svämmar över eller läcker från SmartClean-systemet kan eventuellt felsökningstipsen nedan hjälpa dig att hitta en lösning.

    Vi rekommenderar att du följer stegen i den ordning som anges nedan. Mellan stegen kontrollerar du om problemet är åtgärdat innan du går vidare till nästa steg.
    Skölj alltid Philips-rakapparaten innan du lägger den i SmartClean-systemet. När du har sköljt av rakapparaten ska du skaka av överflödigt vatten. Annars kan överflödigt vatten samlas i SmartClean-patronen och leda till att den svämmar över.
    Det kan hända att rengöringsvätskan inuti SmartClean-patronen har läckt in i enheten. 

    Detta kan inträffa om enheten lutas medan en patron är inuti. Ta ut patronen ur SmartClean-stationen om du behöver luta den, flytta den eller ansluta laddaren.
     
    Letar du efter något annat?

    Upptäck alla alternativ för Philips support

    Vår webbplats visas bäst i senaste versionen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.