0

Kundvagn

Just nu finns det inga artiklar i kundvagnen.

    Philips support

    Min Philips-ladyshaver laddas inte

    Publicerad på 04 september 2025

    Om du har problem med att ladda din Philips-ladyshaver rekommenderar Philips att du gör följande:

    1. Se till att du använder lämplig USB-strömförsörjning med originalladdningskabeln.
    2. Se till att laddningskabeln är korrekt ansluten.
    3. Prova ett annat uttag.
    4. Se till att ladyshavern har underhållits på lämpligt sätt.

    Se informationen nedan för ytterligare vägledning. 


     

    Ladda endast din Philips-ladyshaver med originalladdningskabeln eller en originalreservdel från Philips.

    Philips beräknar laddningstiden utifrån att en USB-kontaktadapter på 5 V, 1 A används. Laddningstiden kan skilja sig avsevärt om du använder en annan strömkälla.

    Tips: Behöver du en adapter för att ladda din Philips-ladyshaver? Klicka här och sök efter HQ87 eller kontakta oss.

    Obs! Om din Philips-modell levereras med en laddare i stället för en USB-laddningskabel gäller inte informationen ovan. Se bara till att du använder originalladdaren eller en originalreservdel från Philips

    Tryck in den lilla kontakten ordentligt nedtill på ladyshavern och se till att den är korrekt ansluten och inte sitter löst. Kontrollera på samma sätt att USB-kontakten är ordentligt ansluten till strömkällan.

    Det kan hända att eluttaget eller annan strömkälla är defekt. Prova att ladda din Philips-ladyshaver med en annan strömkälla. 

    Om din Philips-ladyshaver inte slås på är det lätt att tro att den inte är laddad. Det är dock inte alltid fallet. Ett blockerat eller skadat rakhuvud kan förhindra att apparaten slås på.

    Därför rekommenderar Philips att du tar bort rakhuvudet och försöker slå på ladyshavern. Om apparaten slås på när rakhuvudet tas bort innebär det att huvudet måste rengöras noga eller bytas ut. 

    Om du har följt stegen ovan och fortfarande har problem med produkten kontaktar du oss för att få support.

    Kontakta Philips

    Vi hjälper dig gärna

    Kontakta Philips

    Vi hjälper dig gärna

    Letar du efter något annat?

    Upptäck alla alternativ för Philips support

    Vår webbplats visas bäst i senaste versionen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.