0

Kundvagn

Just nu finns det inga artiklar i kundvagnen.

    Philips support

    SkinAI-funktionerna i Philips Lumea-appen fungerar inte

    Publicerad på 28 september 2023
    Om du inte kan ansluta till SkinAI-funktionerna i Philips Lumea-appen följer du felsökningsstegen nedan för att åtgärda problemet:
    • Kontrollera att Philips Lumea-enheten är en S9900-modell. Du hittar modellnumret på förpackningen som medföljer enheten. SkinAI-funktionerna är endast kompatibla med Lumea S9900.
    • Kontrollera att internet- eller Wi-Fi-anslutningen är stabil. Vi rekommenderar att du ansluter din mobila enhet till en stark Wi-Fi- eller internetanslutning för att dra full nytta av SkinAI-funktionerna.
    • Se till att din mobila enhet är kompatibel med SkinAI-funktioner. Även om de flesta moderna iOS- och Android-enheter är kompatibla kan det hända att ett litet antal enheter inte är det.
    • Gå till App Store eller Google Play Butik och kontrollera att du har den senaste versionen av Philips Lumea-appen installerad. Endast den senaste versionen gör att du kan dra full nytta av SkinAI-funktionerna.
    • Vänta och försök igen lite senare. Ibland går våra servrar igenom rutinunderhåll, vilket gör att funktionerna är offline en kort stund.
    Kontakta oss om de här lösningarna inte hjälper dig och du inte kan komma åt SkinAI-funktionerna.
    Kontakta Philips

    Vi hjälper gärna till

    Letar du efter något annat?

    Upptäck alla alternativ för Philips support

    Vår webbplats visas bäst i senaste versionen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.