0

Kundvagn

Just nu finns det inga artiklar i kundvagnen.

    Philips support

    Min Philips-värmare fungerar inte efter att jag har anslutit den till uttaget

    Publicerad på 28 augusti 2024
    Om Philips-värmaren inte fungerar efter att du har anslutit den till uttaget eller inte värms upp kan det finnas en enkel lösning. Se här hur du själv kan lösa det.
     
    Kontrollera att du har anslutit stickkontakten ordentligt till ett fungerande eluttag.
     
    Om Philips-värmaren är utrustad med ventilationsläget kontrollerar du om ventilationsläget är på om det inte finns något uppvärmt luftflöde. I det läget producerar apparaten en ouppvärmd luftström. Om den är i autoläget aktiveras inte uppvärmningsfunktionen när den inställda måltemperaturen är lägre än omgivningstemperaturen. Kontrollera temperaturinställningen på enheten.
     
    Philips-värmaren är utrustad med överhettningsskydd. Om du kopplar ur apparaten medan den körs kan det utlösas. Vänta några minuter så att apparaten hinner svalna innan du försöker slå på den igen.

    Hjälpte lösningarna ovan? Om inte ska du kontakta oss för att få ytterligare hjälp.
     
    Kontakta Philips

    Vi hjälper gärna till

    Kontakta Philips

    Vi hjälper gärna till

    Letar du efter något annat?

    Upptäck alla alternativ för Philips support

    Vår webbplats visas bäst i senaste versionen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.