0

Kundvagn

Just nu finns det inga artiklar i kundvagnen.

    Philips support

    Min nya skäggtrimmer eller rakapparat från Philips slås inte på

    Publicerad på 27 september 2023
    Se informationen nedan om du nyligen har köpt en Philips-trimmer eller Philips-rakapparat och den inte slås på när du tar upp den ur förpackningen.
    Innan din Philips-trimmer eller Philips-rakapparat lämnar fabriken försätter vi den i viloläge. Det här läget finns för att förhindra att enheten oavsiktligt slås på under paketering eller transport.
    Om du vill aktivera enheten ansluter du den till ett eluttag och laddar den i minst fem minuter. Då inaktiveras trimmerns eller rakapparatens viloläge och du kan sedan använda den som vanligt. 

    Vi rekommenderar att du laddar enheten helt (se användarhandboken för specifika tider), men att ladda enheten i fem minuter eller mer är vanligtvis tillräckligt för att inaktivera enhetens viloläge.
    Om du redan har använt din Philips-rakapparat eller Philips-trimmer och den inte längre slås på kan ytterligare rengöring eventuellt lösa problemet.

    Kontrollera om det finns hårrester eller smuts inuti rakhuvudet eller på taggarna/hårbehållaren. Det kan blockera enhetens rörliga delar och hindra att enheten slås på, så se till att du rengör den noggrant. Specifika rengöringsinstruktioner finns i användarhandboken som medföljer apparaten.
    Kontakta Philips

    Vi hjälper gärna till

    Letar du efter något annat?

    Upptäck alla alternativ för Philips support

    Vår webbplats visas bäst i senaste versionen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.