0

Kundvagn

Just nu finns det inga artiklar i kundvagnen.

    Philips support

    Det finns inga SenseIQ-data.

    Publicerad på 27 augusti 2024
    Om du inte får några SenseIQ-data kan felsökningstipsen nedan eventuellt hjälpa dig att hitta en lösning.
    • Kontrollera att du har aktiverat och slagit på SenseIQ-funktionen. Först måste du ladda ned appen Philips Avent Baby Monitor+ på din smartphone. Sedan aktiverar eller slår du på SenseIQ-funktionen på föräldraenheten eller appens meny.
    • Kontrollera att babyenheten är korrekt monterad med 2-i-1-fästet. Se till att allt är monterat och placerat så att du ser barnet bra. Använd en mönstrad filt och se till att det är bra kontrast mellan babyfilten/sovpåsen och madrassöverdraget.
    • Om du inte använder 2-i-1-fästet kontrollerar du att babyenheten inte är för långt från barnet. Om den är för långt från barnet kan babyenhetens kamera inte plocka upp barnets små bröströrelser eller identifiera andningsfrekvensen.
    Kontakta Philips

    Vi hjälper gärna till

    Kontakta Philips

    Vi hjälper gärna till

    Letar du efter något annat?

    Upptäck alla alternativ för Philips support

    Vår webbplats visas bäst i senaste versionen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.